ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ: Για τις επιλογές στελεχών

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ: Για τις επιλογές στελεχών

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Ιουν 05, 2017 6:06 pm

Με κάθε σεβασμό στη μνήμη του αξέχαστου συναδέλφου Κώστα Παπλωματά αναδημοσιεύουμε τη δήλωση που είχε κάνει για την επιλογή στελεχών. Ως μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ. Καλοκαίρι του 2005.






ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΣΑΚ ΔΕΕ
ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΔΟΕ


ΔΗΛΩΣΗ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Δ.Σ.(28/7/2005) με θέμα «Στελέχη Εκπαίδευσης»

   Το δικομματικό θέατρο και κακόγουστο είναι και προκλητικό. Με θύμα τη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ., στήνουν μια ακόμη, από τις γνωστές, κοκορομαχίες  με αφορμή τα στελέχη της εκπαίδευσης και την εισήγηση του ΥΠΕΠΘ για το σύστημα διοίκησης και παιδαγωγικής καθοδήγησης της εκπαίδευσης, σε συνέχεια των όσων αποφασίστηκαν στη συνεδρίαση στο ΕΣΥΠ/ΣΠΔΕ της 30ής Ιουνίου 2005, για τις προϋποθέσεις, τα προσόντα, τα κριτήρια και τα όργανα επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης (κριτήρια επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης ,Προϊσταμένων Γραφείων Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολικών Μονάδων)

           «Τσακώνονται» για τα στελέχη της εκπαίδευσης για να συγκαλύψουν ότι συμφωνούν πλήρως στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των ταξικών φραγμών, της ιδιωτικοποίησης, της εμπορευματοποίησης της Παιδείας, στο διπλό σχολικό δίκτυο, στο χτύπημα των εργασιακών σχέσεων, στην αξιολόγηση, στη λιτότητα κλπ. Όταν στην κυβέρνηση ήταν το ΠΑΣΟΚ, η ΔΑΚΕ «έσκιζε τα ιμάτιά της» καταγγέλλοντας το «κομματικό κράτος του ΠΑΣΟΚ» και ο κ. Καλός διαλαλούσε σε όλους τους τόνους τα μέτρα «αξιοκρατίας» που θα έφερνε η ΝΔ όταν γινόταν κυβέρνηση.      
 
Τώρα η ΠΑΣΚ, που δεν έβγαλε «τσιμουδιά» όλο το προηγούμενο διάστημα και υπερασπίστηκε (όπως σε όλα τα θέματα) την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, βγάζει άναρθρες κραυγές καταγγέλλοντας το «ρεβανσισμό της ΝΔ».

Η ΕΣΑΚ – ΔΕΕ, οι εκπαιδευτικοί του ΠΑΜΕ, καταγγέλλουμε, όπως άλλωστε έχουμε κάνει άπειρες φορές κατά το παρελθόν, το καθεστώς ημετεροκρατίας που κυριαρχεί στις επιλογές των στελεχών της εκπαίδευσης. Την αδιαφάνεια, τα «συνεκτιμώμενα» κριτήρια, τη συνέντευξη και όλο το νομικό πλέγμα που εξασφαλίζει στην κάθε κυβέρνηση το διορισμό των «δικών της» σε θέσεις στελεχών εκπαίδευσης, με βασικό κριτήριο την υλοποίηση και στο «τελευταίο» σχολείο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

       Για το θέμα της επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης, μία  και μόνη αντικειμενική λύση υπάρχει και αυτήν υποστηρίξαμε από την αρχή και με συνέπεια υποστηρίζουμε: Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης με θητεία, 100% απόλυτα μετρήσιμα και αντικειμενικά κριτήρια,  χωρίς συνεντεύξεις και άλλα συνεκτιμώμενα κριτήρια.

        Οι πλειοψηφίες των Δ.Σ. ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, αρνούνται να υιοθετήσουν την πρότασή μας και, στην ουσία, συμμετέχουν και τροφοδοτούν τον υποκριτικό και αποπροσανατολιστικό καβγά του δικομματισμού. Περιορίζονται απλά στο να καταγγέλλουν, πότε την επιλογή των ΄΄πράσινων΄΄ στελεχών, προετοιμάζοντας έτσι το έδαφος για την νομιμοποίηση  των  ΄΄γαλάζιων΄΄ και πότε των ΄΄γαλάζιων΄΄, προετοιμάζοντας ξανά το έδαφος για τα επόμενα ΄΄πράσινα΄΄ στελέχη.

         Ορισμένοι προβάλλουν το επιχείρημα, στην ουσία πρόσχημα, ότι «με 100% μετρήσιμα κριτήρια δεν επιλέγονται οι καλύτεροι». Αλήθεια ποιος είναι ο καλύτερος; Για το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ «καλύτεροι» είναι αυτοί που εμπνέονται από την αντιλαϊκή πολιτική της ΕΕ,           που υποστηρίζουν με ζήλο τις αντιεκπαιδευτικές επιλογές και είναι διατεθειμένοι (με το αζημίωτο βέβαια) να τις προωθήσουν με κάθε τρόπο. ΓιΆ αυτό άλλωστε και η αξιολόγηση, με βάση τα κριτήρια που θέσπισε η ΕΕ για την εφαρμογή χωρίς παρεκκλίσεις των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση, αποτελεί το βασικότερο κριτήριο για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης. Και σε αυτό συμφωνούν όλοι: Η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, αλλά και ο Συνασπισμός που επιζητά μία δήθεν καλύτερη αξιολόγηση.

        Με επιλογές μέσα από 100% απόλυτα μετρήσιμα κριτήρια, δεν ανατρέπεται βέβαια η αντιεκπαιδευτική πολιτική, χτυπιέται όμως η ημετεροκρατία, οι πελατειακές σχέσεις και αίρεται η ομηρία των στελεχών.

           Το κρίσιμο βέβαια ζήτημα είναι σε ποια πλαίσια λειτουργούν αυτά τα στελέχη και τι πολιτική καλούνται να υλοποιήσουν .Όσο θα εφαρμόζεται αυτή η πολιτική, η κάθε αντιλαϊκή κυβέρνηση θα έχει ανάγκη τα «δικά της παιδιά», τα οποία θα τοποθετεί «στο σβέρκο» των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης, για να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη υλοποίησή της.

           Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η κυβέρνηση θα ξεκινήσει  το νέο κύμα αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση, όπως αυτό έχει σχεδιαστεί από το μεγάλο κεφάλαιο και την ΕΕ, με στόχο την ταχύτατη προώθηση της εμπορευματοποίησης της μόρφωσης, της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης, την πλήρη υποταγή των σχολείων στους ιδιώτες - «χορηγούς», την εφαρμογή της αξιολόγησης, τη συνολική ανατροπή των εργασιακών μας δικαιωμάτων, την ένταση της λιτότητας, νέες αντιασφαλιστικές ρυθμίσεις. Σε αυτή τη γραμμή είναι εξασφαλισμένη η συναίνεση τόσο του ΠΑΣΟΚ, όσο και των υπολοίπων εγχώριων ευρωυποταγμένων δήθεν «ρεαλιστών».

           Καμία αυταπάτη λοιπόν ότι οι συμβιβασμένες πλειοψηφίες μπορούν να αντιπαρατεθούν με αυτή την πολιτική και να διεκδικήσουν τα δικαιώματά μας. Οι εκπαιδευτικοί μια επιλογή έχουν: Να τους γυρίσουν  την πλάτη. Να πυκνώσουν τις γραμμές του ταξικού μετώπου, να συσπειρωθούν στο ΠΑΜΕ, για να διεκδικήσουμε:

•Την Παιδεία, την οικονομία και την κοινωνία που οι λαϊκές ανάγκες απαιτούν.

•Το σχολείο, την εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό που αυτές τις ανάγκες θα υπηρετούν.

•Να επιβάλλουμε στελέχη της εκπαίδευσης με 100% αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια, που θα απολαμβάνουν το κύρος και την αποδοχή που απορρέει από την καθημερινή πάλη για μια σύγχρονη, λαϊκή Παιδεία.

ΠΗΓΗ:  [url=http://www.asda.gr/sdpeper/dilosi-topothetisi_28705.htm ]http://www.asda.gr/sdpeper/dilosi-topothetisi_28705.htm [/url]


ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 490
Registration date : 09/12/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ: Για τις επιλογές στελεχών

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Ιουν 05, 2017 6:15 pm

Ας δούμε και τη θέση που σήμερα καταθέτουν οι συνδικαλιστές που πρόσκεινται στον ίδιο ιδεολογικό χώρο με την αείμνηστο συνάδελφο Κ. Παπλωματά:



Σ.Ε.Π.Ε "Γ. Σεφέρης": Δε συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων!

Παρ, 02/06/2017 - 10:10 Επικαιρότητα Πρωτοβάθμια Δευτεροβάθμια ΕΛΜΕ-Σύλλογοι

Ανάλογες αποφάσεις έχουν πάρει και οι:
ΣΕΠΕ: "Σωκράτης", "Ρόζα Ιμβριώτη"
ΕΛΜΕ: Κεφαλονιάς - Ιθάκης,

Το σχέδιο νόμου που κατέθεσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για την επιλογή δ/ντων σχολικών μονάδων, με αφορμή την απόφαση του ΣΤΕ να κρίνει αντισυνταγματικό το ν.4327/15 (Μπαλτά – Κουράκη), βασίζεται σε όλο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει εδώ και χρόνια (βλ. Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, Καθηκοντολόγιο, ν.3848/10 – Διαμαντοπούλου, ν.4186/13 - Αρβανιτόπουλου).

Πατάει γερά επάνω σε ένα νομοθετικό πλαίσιο που προσαρμόζει και το σχολείο στις ανάγκες της αγοράς. Βαδίζει σταθερά στις ράγες των κατευθύνσεων της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ. Αυτή η πολιτική είναι που καθορίζει τελικά το χαρακτήρα του σχολείου άρα και το ρόλο των διευθυντών.

Δεν είναι τυχαίο ότι η επιλογή και αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης είναι μέρος του 4ου Μνημονίου για την εκπαίδευση – τριετές πρόγραμμα πλάι στα ζητήματα της εξοικονόμησης πόρων, την προώθηση της μαθητείας στη Τεχνική Εκπαίδευση, την αυτονομία της σχολικής μονάδας.

Η διαδικασία εμπλοκής του συλλόγου διδασκόντων στην επιλογή των διευθυντών είναι μέρος της γενικότερης διαδικασίας αξιολόγησης που προωθείται και στην εκπαίδευση. Η διαδικασία αυτή είναι εφαρμογή ακριβώς των διαδικασιών αξιολόγησης που προβλέπονται στο ν. 4369/16 – Βερναδάκη - για την αξιολόγηση στο Δημόσιο στο τμήμα που αφορά την αξιολόγηση του προϊσταμένου από τους υφισταμένους. Το Σεπτέμβρη του 2017 σχεδιάζουν να βάλουν σε εφαρμογή και το υπόλοιπο κομμάτι της αξιολόγησης.


Καλούμε του συναδέλφους να δυναμώσουν τον αγώνα απέναντι στη αντιλαϊκή πολιτική.

Απέναντι στο νέο Μνημόνιο για την Παιδεία.

Απέναντι στην αξιολόγηση – κρατικό έλεγχο που στόχο έχει την προσαρμογή και του σχολείου στις ανάγκες αναπαραγωγής τους βαρβάρου εκμεταλλευτικού συστήματος

Το σωματείο μας μπαίνει μπροστά στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση.



ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 490
Registration date : 09/12/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ: Για τις επιλογές στελεχών

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Ιουν 05, 2017 6:29 pm

Οι θέσεις της ΕΣΑΚ και του ΠΑΜΕ οφείλουμε να παραδεχθούμε ότι μένουν σταθερές. Δε συμμετέχουν στην επιλογή στελεχών σε κανένα επίπεδο. Καταγγέλλουν τα πάντα και τους πάντες και νίπτουν τα χείρας τους. Η εκπαίδευση όμως χρειάζεται και κάποιον να τη διοικεί... Κι εκεί πρόταση δεν ακούμε από το ΠΑΜΕ. Τι ακριβώς προτείνει...



Η κυβέρνηση, οι παρατάξεις και η επιλογή στελεχών εκπαίδευσης

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2002

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με νέα διοικητική πυραμίδα στην εκπαίδευση. Στη βάση της πυραμίδας βρίσκεται ο διευθυντής του σχολείου και στην κορυφή ο νέος θεσμός του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της περιφερειακής οργάνωσης της εκπαίδευσης.

Ο μηχανισμός αυτός, γιατί περί μηχανισμού πρόκειται, εντέλλεται να υλοποιήσει με αποτελεσματικότητα την αντιεκπαιδευτική πολιτική και να ανταποκριθεί με επιτυχία στο νέο ρόλο, της αξιολόγησης - χειραγώγησης του εκπαιδευτικού και της αξιολόγησης - κατηγοριοποίησης της σχολικής μονάδας.

Η επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης αποκαλύπτει τις πραγματικές επιδιώξεις της κυβέρνησης, ενόψει και της αξιολόγησης, αλλά και τη συναινετική λογική των παρατάξεων ΠΑΣΚ - ΔΑΚΕ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

Τα κριτήρια επιλογής, με βάση το ΠΔ 25/2002, διακρίνονται σε μοριοδοτούμενα (επιστημονική κατάρτιση, προϋπηρεσία κ.ά.), σε αυτά που συνάγονται από τις αξιολογικές εκθέσεις (σ' αυτές τις επιλογές δεν υπήρχαν) και στα συνεκτιμώμενα κριτήρια (προφορική συνέντευξη του υποψηφίου). Στην πράξη η αναλογία μεταξύ της προφορικής συνέντευξης και μοριοδοτούμενων κριτηρίων κυμάνθηκε περίπου στο 65% και 35% αντίστοιχα.

Η ΕΣΑΚ - ΔΕΕ κατήγγειλε από την πρώτη στιγμή το ΠΔ 25/2002 γιατί με μαθηματική ακρίβεια, όπως κι έγινε, οδηγούσε σε επιλογές αδιαφάνειας και ημετεροκρατίας. Κατέθεσε δε στα συνδικαλιστικά όργανα την πρόταση για επιλογές με 100% αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια. Εγκαιρα πρότεινε στα ΔΣ των ΕΛΜΕ να καλέσουν τους αιρετούς να μη νομιμοποιήσουν την αδιαφανή και προσβλητική διαδικασία της προφορικής συνέντευξης, βάζοντας παύλα (-) σε όλους τους υποψηφίους. Καμία πρόταση δε βρήκε ανταπόκριση στις άλλες δυνάμεις, οι οποίες τώρα στο ΔΣ της ΟΛΜΕ προσπαθούν να θολώσουν τα νερά.

Η κυβερνητική ΠΑΣΚ, αφού μοίρασε την τράπουλα όπως ήθελε, μέσω του μηχανισμού και των αιρετών της, εμφανίστηκε στο ΔΣ της ΟΛΜΕ με θέση «ο γέγονε, γέγονε» και πρότεινε «καλύτερες» επιλογές την επόμενη φορά, με τη δημιουργία Σχολής Στελεχών Εκπαίδευσης!

Η ΔΑΚΕ ανέβασε τους τόνους με προφανείς τις πολιτικές σκοπιμότητες. Μαζί με τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ κατήγγειλαν, σωστά, τις επιλογές ως «προκατασκευασμένες, κομματικές» και τόνισαν ιδιαίτερα ότι «στη συνείδηση του κλάδου είναι άκυρες αυτές οι επιλογές». Η ασυνέπεια λόγων και έργων, η διγλωσσία των δυνάμεων αυτών περισσεύει. Ενώ στο ΔΣ της ΟΛΜΕ προβαίνουν σε όλες αυτές τις καταγγελίες, δε λένε κουβέντα για το ότι οι αιρετοί των παρατάξεων αυτών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ) συναίνεσαν και νομιμοποίησαν πλήρως τις επιλογές, αφού, μαζί με τον αιρετό της ΠΑΣΚ και τους 3 της Διοίκησης, συμμετείχαν κανονικά στη συνέντευξη, «βαθμολογώντας» τα «επιστημονικά» και «παιδαγωγικά» προσόντα του υποψηφίου με ερωτήσεις ανάκρισης όπως: «Ποια είναι η γνώμη σας για την κατάληψη;» ή «Τι θα πράξετε ως Διευθυντής αν στο σχολείο σας εκδηλωθεί κατάληψη;» ή ακόμη «Ποια είναι η γνώμη σας για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού;» και «Θα δεχτείτε, ως Διευθυντής, χρηματοδότηση του σχολείου από μια πολυεθνική;».

Οι αιρετοί, στελέχη των παρατάξεων αυτών, συνυπέγραψαν πλήρως τις επιλογές, γι' αυτό κανένας από αυτούς δεν έχει καταγγείλει μέχρι σήμερα την όλη διαδικασία. Η ΔΑΚΕ και η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ θέλουν να τα έχουν με όλους καλά: και με αυτούς που επιλέχτηκαν σε διευθυντικές θέσεις χάρη στις πελατειακές επιδόσεις των αιρετών τους και με αυτούς που αποκλείστηκαν, καταγγέλλοντας τις επιλογές.

Καταγγελία όμως των επιλογών, χωρίς ταυτόχρονα να προβάλλεται το αίτημα για επιλογές με 100% αντικειμενικά - μετρήσιμα κριτήρια, σημαίνει απλά ότι στρώνεται το έδαφος για τα αυριανά «μπλε» στελέχη της ΝΔ, στη θέση των σημερινών «πράσινων» της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Οι παρατάξεις ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ περιορίστηκαν απλώς στην καταγγελία, χωρίς να υιοθετήσουν την πρόταση της ΕΣΑΚ - ΔΕΕ (ο εκπρόσωπος της ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ δήλωσε πως δε χρειάζεται να διατυπώσουμε θέση), αναπαράγοντας και νομιμοποιώντας τις δικομματικές σκοπιμότητες και παγιδεύοντας το συνδικαλιστικό κίνημα στις μυλόπετρες του δικομματισμού.

Η επανάληψη της θεωρίας περί «αριστερού αιρετού»


Οι επιλογές των διευθυντικών στελεχών εκπαίδευσης προσφέρουν χρήσιμα συμπεράσματα για το ρόλο των Υπηρεσιακών Συμβουλίων και τις αυταπάτες που καλλιεργούν άλλες δυνάμεις.

Η θέση που προβάλλεται κύρια από τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, για ανεξάρτητα, αυτόνομα από την κυβέρνηση Υπηρεσιακά Συμβούλια, αποδεικνύεται μια επικίνδυνη αυταπάτη. Για να αποκτήσουν δήθεν ανεξαρτησία τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, προτείνει η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ πλειοψηφία των εργαζομένων σε αυτά. Στις πρόσφατες όμως επιλογές των διευθυντών, αλλά και γενικά σε όλη τη στάση τους, οι δύο αιρετοί «εκπρόσωποι» των εργαζομένων που ανήκουν στις ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ όχι μόνο δε λειτούργησαν ανεξάρτητα από την κυβέρνηση, αλλά πειθάρχησαν πλήρως στο ΠΔ 25/2002 και γενικά στο απαράδεκτο νομοθετικό πλαίσιο που έχει επιβληθεί. Το ζήτημα επομένως δεν είναι αριθμητικό.

Οι παραπάνω αντιλήψεις, στα πλαίσια μιας αντεργατικής πολιτικής και με δεδομένο ότι τα Υπηρεσιακά Συμβούλια λειτουργούν στα πλαίσια της νομοθεσίας που η κυβέρνηση επιβάλλει, είναι συμβατές με την αντίληψή τους για συνδικάτα διαχείρισης και ενσωμάτωσης στο σύστημα. Η αποτελεσματικότητα της συμμετοχής των εργαζομένων στα διάφορα συμβούλια κρίνεται στο πεδίο των ταξικών αγώνων, στο κατά πόσο αυτοί οι αγώνες διευρύνουν τις κατακτήσεις, κατοχυρώνοντάς τες και νομοθετικά, και από την εκλογή εκπροσώπων που θα στηρίξουν αυτές τις κατακτήσεις μέσα στα συμβούλια και ταυτόχρονα θα απειθαρχούν στην αντεργατική νομοθεσία. Ενα ταξικό συνδικάτο και ο εκπρόσωπός του αυτό τον προσανατολισμό πρέπει να έχουν.
Η στάση των «αριστερών» αιρετών στις πρόσφατες επιλογές και οι παραπάνω θέσεις της ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ αποκαλύπτουν την υποκρισία ορισμένων δυνάμεων, που, για να θολώσουν τα νερά, ξαναζεσταίνουν τη σούπα της συνεργασίας των «αριστερών δυνάμεων» για «αριστερό αιρετό».

Αποτελεσματική συνεργασία είναι αυτή που πραγματοποιείται μέσα στους αγώνες, με την κοινή δράση, τους κοινούς στόχους, κόντρα στην πολιτική των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων, για την προβολή και διεκδίκηση ικανοποίησης των σύγχρονων απαιτήσεων της λαϊκής παιδείας και των αναγκών των εργαζομένων. Η ΕΣΑΚ - ΔΕΕ σε αυτή την κατεύθυνση δουλεύει ακούραστα και σε αυτή τη βάση οικοδομεί τις συμμαχίες της. Τόσο η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ όμως, όσο και η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, έχουν επιλέξει άλλο δρόμο: αυτόν του συμβιβασμού, του αποπροσανατολισμού και της υποταγής. Και φροντίζουν να τον ακολουθούν με συνέπεια, τόσο απέναντι στην κυβερνητική πολιτική, όσο και απέναντι στις ταξικές δυνάμεις που δρουν στο συνδικαλιστικό κίνημα, τις οποίες αντιμετωπίζουν σαν τον μεγαλύτερο αντίπαλο.

Οι επιλογές των Διευθυντών αποτελούν μια πρόγευση για το τι θα ακολουθήσει με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Η σύνδεση του μισθού με την αξιολόγηση ξεκίνησε από τα διευθυντικά στελέχη (σημαντική αύξηση του επιδόματος θέσης). Η αντιεκπαιδευτική, αντεργατική πολιτική επελαύνει σε όλους τους τομείς. Αυτή η πολιτική μπορεί να ανατραπεί με αγωνιστικό - ταξικό μέτωπο των εργαζομένων, που θα διεκδικεί συνολικά μια άλλη πολιτική, με βάση τις ανάγκες των εργαζομένων, του λαού.

Σάββας ΣΑΒΒΑΣ

Εκπρόσωπος της ΕΣΑΚ - ΔΕΕ στο ΔΣ της ΟΛΜΕ





ΠΗΓΗ http://www.rizospastis.gr/story.do?id=1445022

ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 490
Registration date : 09/12/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης